1 listopada 2016

Ulubieńcy Października

Dzisiaj przyszedł czas na ulubieńców października :3 

HIT miesiąca
Jesienne liście i kolory
Znalezione obrazy dla zapytania autumn
 Wyglądają naprawdę pięknie :3
KIT miesiąca
Deszcz
Znalezione obrazy dla zapytania rain
Cały czas tylko pada i pada...
Zdjęcie miesiąca
Zdjęcie Ratatuja z sesji jesiennej

Jedyne zdjęcie z tej sesji, które jakoś wygląda
Praca miesiąca
Praca wzorowana na zdjęciu, inspirowana piosenką Rats Rule

Wszystko się zlało, ale i tak jestem dumna (tjak, rateł to powiedział :0) z tej pracy!
Dodatek miesiąca
'Tatuaż' eyelinerem

Nie wiem czy można uznać to za dodatek, ale przy robieniu go lewą ręką jest sporo zabawy :D (tjak, dlatego mój jest krzywy)
Piosenka miesiąca
Die Antwoord - Rats Rule
Takie szczurze i życiowe...
Aplikacja miesiąca
Color switch
Znalezione obrazy dla zapytania color switch
Uzależniłam siem ;-;
Przybory miesiąca
Marker permanentny
Znalezione obrazy dla zapytania marker permanentny
Przydaje się do wielu rzeczy
Jedzenie miesiąca
Ciastka cynamonowe
Znalezione obrazy dla zapytania ciastka cynamonowe
Jako że dopadło mnie GMR upiekłam sobie ostatnio cynamonowe szczurynki ^^

Szkicownik miesiąca
Sweet Girl
Znalezione obrazy dla zapytania lilla lou sweet girl
To jak na razie jedyny z nowszych które udało mi się przetestować
Wasza Racia

2 komentarze:

  1. Jakie te szczury są obleśne ;-; prawie tak jak ty ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No po prostu strasznie się tym przejęłam! Wielce mnie obchodzi co myśli jakiś tchórz bojący się swojego własnego imienia! Moje szczury (jak pewnie wszystkie na świecie) mają to głęboko w dupie ;)

      Usuń

Bo każdy komentarz to motywacja do dalszego pisania...