14 października 2016

Konkurs!

Hej, jak wiecie dawnoooo nie organizowałam konkursu, więc postanowiłam zrobić to dzisiaj. Od razu uprzedzam, że nagrody będą internetowe, ponieważ nie chcę obiecywać czegoś, czego nie jestem pewna, że będę w stanie zrobić.

Więc tematem konkursu jest... Ten filmik KLIK! (koniecznie obejrzyj Z DŹWIĘKIEM! Wtedy więcej zrozumiesz!)

Zadanie: Zaprojektuj stylizacje inspirowaną filmikiem powyżej. Najlepiej, aby zawierał jak najwięcej rzeczy z nim związanych - jakich to już zależy od Ciebie. W ocenie będą uwzględniane przede wszystkim pomysłowość i ilość rzeczy powiązanych z filmikiem!

Gdzie wysyłać prace? Prace, które mają być brane pod uwagę wysyłamy na mojego maila ratatujka.lillalou@outlook.com, lub wstawiamy na LL i powiadamiamy mnie o tym.

Czas do: 4 listopada 2016, do godziny 16.00

Nagrody: Uwaga i tu Was zaskoczę... Nagrody możecie wybrać sami! Oczywiście muszą być internetowe, w miarę rozsądne i możliwe do wykonania.

1 miejsce - 4 nagrody
2 miejsce - 3 nagrody                 Uwaga! O ilości wyróżnień i tym, czy w ogóle będą przyznawan
3 miejsce - 2 nagrody                 zdecyduje ilość nadesłanych prac!
wyróżnienie - 1 nagroda

Inspiracji nie będzie, ponieważ wyzwanie polega głownie na tym, aby zainspirować się filmikiem w swój sposób. Zgłaszamy się pod tym postem :)

3 komentarze:

  1. Biorę udział. Tylko mam pytanie. Trzeba zrobić urodzinowy strój ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zrozumieć filmik po swojemu :) Liczy się oryginalność :3 Polecam oglądać z dźwiękiem ;)

      Usuń

Bo każdy komentarz to motywacja do dalszego pisania...