19 grudnia 2015

Ulubieńcy grudnia!

 
Zbliża się sylwester, a więc czas na ulubieńców grudnia! Przedstawiam wam więc ich w różnych kategoriach mn. HIT i KIT czy szkicownik miesiąca, ale dodałam także nową - zdjęcie miesiąca - będzie ona przedstawiać najlepsze zdjęcie szczurasa, oraz dodatek miesiąca (każdy raczej wie o co chodzi)! zaczynajmy!
 
HIT miesiąca
Mikołajki
Znalezione obrazy dla zapytania santa chibi
Każdy chyba kocha dostawać prezenty!
 
 
KIT miesiąca
Brak śniegu
Znalezione obrazy dla zapytania no snow
Mamy w końcu GRUDZIEŃ!!!
 
 
Zdjęcie miesiąca
Zdjęcie Ratatuja z sesji planerowej
 
 
Niby jest proste, ale jednak ma coś w sobie...
 
 
Ulubieniec miesiąca
Pusheen!
Znalezione obrazy dla zapytania pusheen
I <3 Pusheen!
 
 
Dodatek miesiąca
Balsam do ust z biedronki
Znalezione obrazy dla zapytania balsam do ust sowa
Ja właśnie wczoraj kupiłam sobie ten niebieski i jest świetny!
 
 
Piosenka miesiąca
Sade - By your side
 
Znalezione obrazy dla zapytania sade by your side
Trafiłam na nią kiedyś przypadkowo i teraz mi się bardzo dobrze kojarzy :)
 
 
Aplikacja miesiąca
Candy camera
Bardzo pomaga zachować dobrą jakość zdjęć
 
 
Przybory miesiąca
Gumki do mazania
Czasami całkowicie ratują nam zepsuty szkic...
 
 
Jedzenie miesiąca
Pierniczki
Grudzień = święta = pierniczki!
 
 
Blog miesiąca
Blog Modnej Zuzki
Zuza_Art
 
To właśnie blog na którego często zaglądałam w grudniu :)
 
 
Szkicownik miesiąca
Christmas
Idealny na zimę!
 
Mam nadzieję że choć z 1-2 osoby to przeczytały...
Papatki Wasza ratiś <3
 

9 komentarzy:

  1. Nie wierzę jestem w twoich ulubieńcach*0*, rati ja też słucham tą piosenke ( ta podobny gust) szkicownik jest świwtny moja kuzynka dostanie go na święta.i pusheen też jest ulubieńcem ale nie miesiąca. I droga rati
    Wyśle ci pytanie dotyczące 3 etapu mojego konkursu

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, też przeczytałam :) A grudzień lubię też dlatego że 12 mam urodzinki :)
    ~ stokrotka439

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co dokładnie? urodzinki? Miałam je 12.12.2015 i były to moje 12 urodzinki:)

      Usuń
  3. Nie zdążyłam Ci powiedzieć happy birthday ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Rati nawet nie wiedziałaś kiedy miałam urodziny, więc jak mogłaś?

    OdpowiedzUsuń

Bo każdy komentarz to motywacja do dalszego pisania...