31 grudnia 2015

Remyś w bluzie & Remcintatuj w sesji odpoczynkowej(?) + moje postanowienia noworoczne


Dzisiaj przedstawiam Wam  Remcia, podczas spaceru w mojej bluzie, moje postanowienia noworoczne oraz odpoczywającego Remcintatuja! Najpierw zacznijmy od filmu:




Remyś prezentuje się w nim naprawdę uroczo <3

Zdjęć oczywiście też nie może zabraknąć (są bez podpisów, bo ciężko mi było je dobrać)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
(tak, Remy tu leżał na Cinnamonie)
 

A na koniec moje postanowienia:

- kupić jeszcze 2 szczury
-  zbierać na profesjonalne kredki
- zająć jakieś miejsce w konkursie lub wyzwaniu
- napisać co najmniej 200 kolejnych postów
- rysować o wiele lepiej
- zostać PM albo nawet MP (w co baaaardzo wątpie)
- troszczyć się o szczurasy jeszcze bardziej niż dotychczas

A wy jakie macie postanowienia? Podzielcie się w komentarzach!
Wasza Ratatki

1 komentarz:

Bo każdy komentarz to motywacja do dalszego pisania...