29 grudnia 2015

Małe info



Ostatnio wszystkie projekty jakie tylko zacznę rysować nie wychodzą mi i przez to marnuje szkicowniki, czasami kiedy nawet mam pomysł i robię szkic przy kolorowaniu już go tracę... Pewnie to przez totalny brak pomysłów na rysunek... Więc przez jakiś czas mogę nie wstawiać prac na LL, to przecież lepsze niż niszczenie szkicowników, i marnowanie kredek, które i tak już mi się kończą, no nie? Jeśli macie jakieś pomysły co narysować bardzo proszę, jeśli macie czas bardzo proszę abyście się nimi podzieli w komentarzach. Będę Wam BARDZO wdzięczna!

ratilove

6 komentarzy:

  1. Czyli podać Ci pomysły na rysunki w LL, tak? Sama rysuję, więc może hmmm może coś związanego ze zwierzętami, tak żeby każdy strój był zainspirowany innym zwierzęciem? Albo hmmm jakiś bardzo kolorowy strój, albo może jakąś elfkę leśną, albo morską nimfę, albo czarodziejkę albo narysuj siebie tak jak teraz wyglądasz :) Jak chcesz mogę Ci więcej podać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. elfka albo nimfa - genialne! Już zabieram się do pracy! dzięki!

      Usuń
    2. A podać Ci coś jeszcze? :) Bo sama mam mało czasu na rysowanie, więc chętnie ci coś wysmyślę :)

      Usuń
  2. Narysuj może strój inspirowany morzem. Jakiś człowiek fantasty, albo kogoś z jakiś seriali. Ja ci idzie z pracą na drugi etap

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczełam, ale spieprzyłam więc poczekam aż będzie lepiej ;)

      Usuń
  3. Spokojnie przedłużyłam etap

    OdpowiedzUsuń

Bo każdy komentarz to motywacja do dalszego pisania...