31 grudnia 2015

Jak zaprezentować w pokoju swoje rysunki?


W tym poście pokażę, jak sprawić by każdy, kto odwiedzi Twój pokój mógł zobaczyć Twoje projekty lub zdjęcia - czyli jak zrobić sznurek na zdjęcia, w moim przypadku można z nich się tylko pośmiać, ale pewnie Wasze będą podziwiać, zaczynajmy, to bardzo proste!
 
Potrzebne będą:
 
 
- ozdobna tasiemka
- klamerki do bielizny
- kilka projektów/zdjęć
- taśma
- nożyczki
 
 
 
Odmierzamy taką ilość tasiemki, jaka jest nam potrzebna do zawieszenia projektów/zdjęć
 

 
Za pomocą taśmy przywieszamy ją np. do szafy
 

 
Używając klamerek zawieszamy projekty/zdjęcia
 
GOTOWE!
 
Wasza ratilo <3
 

7 komentarzy:

  1. świetny pomysł! projekty też :) tylko są zamazane pokaż je nie rozmazane :3 proszę
    PS.sZCZĘŚLIWEGO Nowego Roku od Tili2.0 :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W weekend może zrobie 1 cześć takiego jakby szkicownik - tour :D

      Usuń
  2. Fajne :) ja mam rysunki na tablicy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale jest ich tam tyle że nie mam miejsca XD

      Usuń
    2. Mam jeszcze wielką ramkę nad łóżkiem (na początku było w niej 6 rysunków A4, ale teraz jest jeden wielki)

      Usuń

Bo każdy komentarz to motywacja do dalszego pisania...